czwartek, 12 stycznia 2017

Indukcja na siłę

Na razie, na czas budowy mam podpisaną umowę na prąd budowlany (prąd i tak ciągnę od sąsiada). Rozmawiałem ze swoim elektrykiem. Położyłem kabel 5-żyłowy od skrzynki elektrycznej i mogę brać siłę ze swojej skrzynki, mogę ją również doprowadzić na spokojnie do kuchni.


W momencie, gdy mamy włączony np. Mam płytę na 400V, a tylko standardowe gniazdko w domu. W takiej sytuacji nie jesteśmy na straconej pozycji. Jeśli nasza moc przyłączeniowa pozwala na obciążenie domowej sieci płytą z napięciem 400V (siła) o mocy około 5-7kW to powinniśmy na taką płytę się zdecydować. Siła elektromotoryczna jest najważniejszym parametrem charakteryzującym źródła energii.


Większość płyt jednak jest mimo wszystko montowana na nieco starszych instalacjach. Niektóre z nich nie mają tzw. Gotowanie tam trwało bardzo długo. Sprawdź jaka indukcja nadaje się do mieszkania. Płyta indukcyjna w bloku?


Indukcja na siłę

Mała moc przyłączeniowa, instalacja 230V nie są przeszkodą do montażu płyty indukcyjnej w bloku. Wybierz model z regulacją mocy i podłączeniem jednofazowym. Sprawdź modele indukcji do podłączenia w bloku ze starą instalacją elektryczną.


Jestem w trakcie remontu nowego mieszkania w którym nie ma siły. Nie chciał bym też zakładać kuchenki gazowej. Jak na raz nie trzeba więcej niż dwa palniki, to bez problemu.


Indukcja na siłę

Problem może być w święta, urodziny itp. Jak musimy szybko ugotować i używać palników. Być może niektórym to nie będzie przeszkadzało, ze trzeba dłużej poczekać, bo płyta ma ograniczona max moc.


Kuchenka indukcyjna na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Indukcja na siłę

Po prostu wszystko musi się nagrzać, przygotowywanie potrwa trwało więc wolniej. Podłączam się bo też chciałam zmienić. Mi się wydawało, że jeśli są kuchenki indukcyjne na 230V to będzie ok.


Bo są sprzedaży na siłę ale tez właśnie na 230V. Też się zastanawiałam czy nie będzie wywalać korków z tym, że ja akurat na prąd jedynie pralka więcej ciągnie. This feature is not available right now.


Indukcja na siłę

Indukcja elektromagnetyczna Uniwersytet Śląski. Please try again later. Zmiana ta może być spowodowana zmianami pola magnetycznego lub względnym ruchem przewodnika i źródła pola magnetycznego.


Lorentza, regułę Lenza, wzbudzanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty