poniedziałek, 8 lutego 2021

Zmywarka bosch sms50e88eu

Funkcja ochrony szkła zapewnia delikatne zmywanie szklanych i kruchych naczyń. Ponieważ miękka woda niszczy szkło, zmywarki marki Bosch z funkcją ochrony szkła regulują stopień jej twardości. W ten sposób można w optymalny sposób zabezpieczyć cenne szklane naczynia i kruchą porcelanę, które wymagają specjalnego traktowania.


Roczne zużycie prądu: 2kWh = 17zł rocznie, Zużycie wody - cykl: litrów. Zobacz w RTV EURO AGD! Poznaj jej funkcje, zasady obsługi oraz dane techniczne. Polecane artykuły do.


Poznaj szczegóły, przeczytaj opinie użytkowników i zamów ten produkt już teraz! Od kiedy mam zmywarka BOSCH SMS50E88EU mam więcej czasu dla siebie i mojej rodziny, nie muszę już godzinami stać i zmywać. Mam ją już od miesięcy i jest wporządku.


Sensor załadunku dozuje wodę odpowiednio do ilości mytych naczyń, pamiętając o tym żeby w zmywarce cyrkulowała minimalna niezbędna do doskonałego zmycia naczyń ilość wody. Wspieramy Twoje urządzenie. Marka Bosch zapewnia gamę części zamiennych do dziesięciu lat. Wszystkie nasze części są oryginalnie produkowane, więc możesz mieć pewność, że będą pasowały do Twojego urządzenia.


Każdą zmywarkę poddajemy surowym testom. Każda blacha, każdy zawias, każda śruba i wkręt są wystawiane na naprężenia, zabrudzenia, działanie wody i wysokie temperatury, jeszcze zanim zmywarki trafią do produkcji. Na koniec dnia, zmywarka marki Bosch musi wykazać się trwałością. Na płycie od pompy uszkodzony element smd Z9M A9- co to może być ? Prosze o pomoc,To triak.


Pokażemy ci jak naprawić samemu. Wejdź i przekonaj się, że warto! Dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań zapobiegających przerdzewieniu wnętrza, możemy podarować użytkownikom wiele lat spokoju.


Pojawił się błąd E0 uszkodzony element grzejny. Wygląda na to, że w tym typie grzałka (przepływowa) jest zintegrowana z pompą. Potwierdzony zakup. To pierwsza moja zmywarka. Dostarczona terminowo, bez żadnych problemów.


Nie miałem też żadnych problemów z samodzielnym uruchomieniem. Bosch SMS50D38EU spełnia moje oczekiwania. Pierwsze dni użytkowania- ocena dobra.


Mam problem z nową zmywarką BOSCH model SMS-50E82EU. Zmywarki Bosch w RTV EURO AGD - Poznaj naszą ofertę Towarów z kategorii Zmywarki. Od razu, w pierwszym dniu użytkowania, na wyświetlaniu po około minutach pracy, na dowolnym programie, następuje przerwa w pracy zmywarki, z jednoczesnym wyświetleniem kodu błędu E:27.


Jedynie program zmywanie wstępne przebiegł bez zakłóceń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty