wtorek, 23 stycznia 2018

Grill elektryczny czy patelnia grillowa

Patelnia grillowa czy grill elektryczny? Witam, planowałam sobie kupić grill elektryczny do kuchni ale już kilka osób mi doradziło, żebym zamiast grilla kupiła zwykłą patelnie grillową - co Wy na to? Ja tak po cichu jestem ciągle za grillem ale jeśli faktycznie nie ma różnicy.


Jeśli zastanawiasz się, co będzie lepsze – grill czy patelnia grillowa, to odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Oba te sprzęty posiadają wiele zalet, jak również różnią się od siebie pewnymi cechami. Grill elektryczny czy patelnia grillowa – co sprawdzi się lepiej?

Odpowiedź nie jest jednoznaczna, gdyż każdy ma zupełnie inne potrzeby oraz oczekiwania. Oba rozwiązania mają zarówno swoje wady, jak i zalety. W pierwszej kolejności powinniśmy się z nimi zapoznać.


Zdrowy styl życia to przede wszystkim rozsądna dieta. Grillowane potrawy są pyszne, a do tego przywodzą na myśl pełen relaksu i słońca wakacyjny okres. Okazuje się, że także zimą możemy przyrządzić smakowite warzywa, mięsa i ryby z rusztu – pomoże nam w tym patelnia grillowa albo grill elektryczny. Jednak który z tych produktów jest lepszy?


Ja zdecydowanie polecam grill elektryczny, jest to droższy produkt, ale o wiele, wiele lepszy. Długo wydawało mi się, że skoro mam patelnię grillową, to nie potrzebny mi grill elektryczny.

Przede wszystkim patelnia grillowa po kilku miesiącach intensywnego użytkowania wymagała niemal takiej samej ilości oleju, jak zwykła patelnia, a także dlatego, że doceniłam możliwość regulacji temperatury. Chcialam kupic grill alektryczny ale dowiedzialam sie,ze sa tez specjalnie patelnie do grillowania. I mam teraz dylemat co wybrac grill czy patelnie grillowa? Macie moze jakies doswiadczenia w tej kwesti? Materiał Partnera Zewnętrznego 04.


Przyzwyczailiśmy się do grilla na tyle, że nie traktujemy tej formy przyrządzania jedzenia jako mody zza oceanu. Stało się to obowiązkowym punktem wypadu nad jezioro, na działkę czy. Warto więc mieć ją w swojej kuchni i wiedzieć, jak jej używać. A jakie patelnie grillowe są dobre? Odpowiadamy na to pytanie, przyglądamy się różnym modelom i radzimy, jak wybrać najlepszy.


Grillowanie można doprowadzić do rangi sztuki, można ugrillować niemal wszystko, ale trzeba do tego trochę wprawy, by zrozumieć patelnię grillową. Bylam zdecydowana na grill ale teraz zastanawiam sie nad patelnia do grillowania. I czym sie rozni ten zamykany gril od otwartego?


Co lepiej polecacie? Latwieji lepiej przygotowuje sie na grillu czy patelni? Ja miałam okazję testować podczas wakacji i patelnię grillową i grill elektryczny.


Bardziej sprawdził się grill bo dzieci polubiły kanapki z grilla a na patelni nie dam rady ich zrobić (najważniejsze są przecież dwustronne paski na bułce ) a wszystko inne mogę robić i na patelni i na grillu. Tylko, czy patelnia może zastąpić grilla?

Najlepsza po pół roku. Aby wykorzystać w pełni jej właściwości należy sporo na niej grillować. Dopiero po 2-miesiącach regularnego pieczenia będziesz mógł zjeść z niej naprawdę smaczną potrawę.


Grille elektryczne Hamaki ogrodowe Kosiarki spalinowe. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty