wtorek, 23 października 2018

Lodówki mpm co to za firma

Firma poszerza obszar swojej działalności zdobywając rynki zagraniczne. Dzisiaj produkty z logo MPM sprzedawane są również na Białorusi, Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Łotwie oraz w Estonii, Słowacji, Serbii i Rumunii. Strategia rozwoju MPM zakłada stałe ulepszanie oferty i dopasowywanie jej do potrzeb konsumentów.


Kuchnia Roboty kuchenne Czajniki. Lodówki MPM w Sklepie OleOle mają niskie ceny. Sprawdź Opinie o lodówkach MPM.

Szeroki wybór produktów m. MPM 285-KB-3 MPM 147-KB-1 MPM 125-CZ-11H, MPM 110-CZ-1 MPM 160-KB-21. Zapytałem znajomego który zawodowo zajmuje się naprawą AGD i wyraził się on w jak najgorszych słowach o produktach MPM. Być może firma MPM kiedyś sprowadzała lodówki z Chin, a obecnie z Białorusi i sprzedają je pod własną marką. Chodzi już rok i bez problemów. MPM-285-KB-jest bardzo budżetowa, np.


Ale mnie ograniczała kasa ,zapłaciłem w media markt 699zł , dwa lata gwarancji. Musisz patrzeć się na opinię ,choć ludzie często piszą głupoty. Jak dla mnie jest zaskakująco cicha.

Po pół roku użytkowania nie mam zastrzeżeń. Jedyny felerek to tylko półki szklane. Na tak wysoką lodówkę to moim zdaniem trochę przymało.


Ale bez problemu kupiłem z wysyłką z firmy MPM. Re: Lodówka MPM- opinie czyżby wątek sponsorowany? Jednak to nie jest tania sprawa taka półeczka. To, ze w lodówce można opuscic półkę to chyba teraz standar nie pamietam żadnej swojej lodówki, która takiej opcji nie miała. Posiadam ten robot od lat ale sporadycznie używam.


Niestety u mnie nie spełnił moich oczekiwań. Sokowirówka to jakaś porażka,ciasta nie zagniecie żadnego bo zaraz silnik się pali i dymi. Aktualnie szukam czegoś co mi. Z tego co słyszałem i czytałem to za Oceanem HAIER jest znaną marką posiadającą znaczny udział w rynku AGD (głównie lodówki). Teraz zaczynają ekspansję na Europę.


Producent jest rzeczywiście chiński, ale jakie ma to znaczenie - większość wnętrzności do tzw. To niewiarygodne, ale moja lodówka jest cichsza niż tuner od telewizora. Trzeba przyłożyć ucho do lodówki, żeby usłyszeć jej pracę! Poza tym żadnych innych odgłosów ( czytałem, że niektóre lodówki pomimo cichej pracy potrafią “bulgotać” ) Żadna inna firma nie ma tak wysokiej specjalizacji w produkcji lodówek jak Liebherr.


To co odróżnia moje zestawienie od innych to metoda wyboru TOP10. Ranking lodówek oparłem o rzeczywiste opinie konsumentów, czyli nas – odbiorców.

Nie sugerowałem się opiniami producentów czy sprzedawców, ale użytkowników danego modelu lodówki. Opinie do rankingu zebrałem z portali Opineo i Ceneo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty