wtorek, 13 listopada 2018

Solaris elektryczny

Solaris elektryczny

Bolechowa koło Poznania. Pojazdy z napędem konwencjonalnym wyposażone są w silniki spełniające restrykcyjną normę emisji Euro 6! Rozwój e-mobilności wiąże się z transformacją dotychczasowego łańcucha wartości w branży motoryzacyjnej. Czy polskie miasta zwrócą się w stronę autobusów elektrycznych? Producenci oferują już pojazdy „na miarę”, dopasowane do warunków lokalnych, z trzema formami ładowania – poprzez „wtyczkę”, pętlę indukcyjną lub odbierak niczym w trolejbusie.


Solaris elektryczny

Pobór prądu może odbywać się więc po trasie. Teraz liczy się nie zasięg baterii, a operacyjność autobusu, czyli. Pojazd prezentuje się świetnie, a dzięki ulepszeniom jak na przykład szersze drzwi ma być też wygodny w użytkowaniu. Był pierwszym polskim autobusem miejskim, który ubiegał się o ten tytuł. Pierwszym nabywcą elektrycznego autobusu Solaris stał się przewoźnik z austriackiego Klagenfurtu.


Brunszwik w Niemczech. European bus and trolleybus manufacturers. Benefiting from almost years of experience and having manufactured more than 10vehicles, Solaris affects the quality of city transport in hundreds of cities across Europe every day. Napęd stanowią klasyczne silniki wysokoprężne lub na paliwa alternatywne (gaz CNG i biogaz, napęd hybrydowy, elektryczny oraz wodorowy).


Trójosiowy pojazd budowany jest głównie z myślą o odbiorcach z rynku skandynawskiego. Urbino LE electric. Jeszcze w tym roku Solaris zaprezentuje nową ofertę w segmencie autobusów elektrycznych. Trójosiowy autobus budowany jest głównie z myślą o odbiorcach z rynku skandynawskiego.


Pojazd będzie oferowany zarówno jako autobus typowo miejski (klasa I), ale także międzymiastowy. Jeden z pierwszych przegubowych elektryków w Europie trafi na ulice Warszawy. Będzie on kursował na linii 503. Wkrótce na ulicach stolicy pojawi się ich 130. Niskopodłogowy autobus elektryczny wykorzystuje trzy osie (dwie z tyłu) i przeznaczony jest głównie na rynki skandynawskie, gdzie pojazdy tego typu obsługują ruch miejski i międzymiastowy.


Solaris elektryczny

Zamiast dotychczasowych 3kWh mają one pomieścić aż do 5kWh energii. W niedawnej rozmowie z portalem Transport-publiczny. MAN stwierdził, że autobusy elektryczne są tak naprawdę nieekologiczne i nieekonomiczne. Wypowiedź firmy, która jako jedna z nielicznych nie ma jeszcze w swojej ofercie autobusów elektrycznych, wywołała dyskusję ze strony konkurentów. W tej sprawie zabrał głos przede wszystkim główny konkurent MAN-a – Solaris, którego.


Dla porównania elektryczny Solaris to koszt rzędu mln zł. Różnicę między amerykańskim a polskim modelem robi bateria. W dniach 1-października można było go spotkać na ulicach Legnicy. W tym roku Solaris zaprezentuje nową ofertę w segmencie autobusów elektrycznych.


Solaris elektryczny

Docelowo elektryczny Solaris ma obsługiwać linię 50 która łączy Natolin, Stare Miasto i okolice stadionu klubu sportowego Polonia Warszawa. Przez Trakt Królewski przebiega również linia 22 która także jest obsługiwana przez elektryczne autobusy. Jak podaje spółka trójosiowy autobus budowany jest głównie z myślą o odbiorcach z rynku skandynawskiego. W zeszłym roku Proterra sprzedała zaledwie 1sztuk swoich elektrycznych autobusów.


Zasięg to nie wszystko. Polska firma Solaris jeszcze w tym roku dostarczy takie autobusy do Norynbergii i Furth. Solaris urbino na Allegro. Autobus ma długość metrów i posada trzy wejścia. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.


Wejdź i znajdź to, czego szukasz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty