poniedziałek, 23 września 2019

Robot kasia 116 b

Tarcie ziemniaków na tradycyjnej tarce było koszmarem, krojenie kapusty,czy tarcie marchewki zajmowało dużo czasu,a na robocie w mig mam wszystko starte,poszatkowane,wymieszane i nawet zrobione ciasto. Jestem bardzo zadowolona i wszystkim polecam. Korzystam z tego robota już od dawna, jest niewielki, praktyczny i bardzo pomaga w kuchni, dlatego gdy tylko wyprowadziłam się z domu to pierwsze, co kupiłam to właśnie Kasia. Kasia, jako jeden z niewielu robotów na rynku, posiada pełne tarcze i moc 800W. Sprawdzone sklepy na Skąpiec.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Aż dni na zwrot. Fachowy zespół doradczy. Umiejscowienie tabliczek znamionowych.


Znajdą Państwo w naszej ofercie wszystkie części do robota kuchennego Kasia. Posiadamy popychacze, uszczelki jak i wszelkiego rodzaju filtry. W naszej ofercie znajdą Państwo wszystko to co podlega wymianie. Podczas transportu nic nie ma prawa się popsuć.


Wyglą design i estetyka. Większego bubla w życiu nie widziałam. Sito do robienia soków w ciągu miesięcy razy kupowałam nowe. Ciasta nie mam odwagi robić bo się boję że się zepsuje. Urządzenie do wyciskania soków zablokowalo się przy pierwszym użyciu.


Nie polecam szkoda pieniędzy. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp. Siekanie, ubijanie, zagniatanie. Wszechstronny, bogato wyposażony i oferowany za przystępną cenę robot kuchenny polskiej marki MPM.


Kto szuka, nie błądzi. Zobacz naszą grupę FB! Robot kuchenny MPM KASIA 1B. Poszukuję instrukcji do tego urządzenia. Z góry dziękuję i pozdrawiam , Paweł Rivero,czy udało się znaleźć instrukcję?


Po ostatniej burzy odmówił współpracy. Gdzie mozna go taniej kupić? Po rozkręceniu okazało się, że dosłownie spalił się. Produkt z gratisem!


Mikser planetarny, maszynka do mięsa i blender w jednym urządzeniu. Wielozadaniowe urządzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty